nedjelja, 11. ožujka 2018.

Sean Patrick - Alexander the Great: The Macedonian Who Conquered the World

Dragi moji, ne nisam nasjela dvaput iako se tako čini nabavila sam knjige zajedno, iako dvaput sam pala na istu foru tj. na svoje osjećaje prema najdražim mi povijesnim osobama svih vremena ili u ovom slučaju prema najdražoj mi povijesnoj osobi svih vremena - Aleksandru Velikom Makedonskom. :) Tko ne zna o čemu pričam klik na prethodnu recenziju...

Da se razumijemo ovo nije biografija nego je "self help nesto maskirano u biografiju" da opet, ali nisam toliki naivac ovu knjigu sam skinula na Kindle zajedno s onom prijašnjom istog autora ne znajući šta me čeka,  nisam čitala komentare jer me razveselilo da se uopće netko bavi Aleksandrom jer obožavam sve vezano uz Makedoniju i bila sam van sebe od sreće što mogu nešto tako čitati, a da je besplatno. Već pogađate moja sreća je trajala prvih 20-ak stranica knjige na kojima se stvarno piše o životu i djelu Aleksandra Makedonskog, "self help kako postati genijalac dio" je prepisan poprilično iz prve knjige o Tesli i njega sam preletjela samo. Ako Vam se čita i ova knjiga je na Amazonu besplatna, a meni molim Vas preporučite neku pravu knjigu koja se bavi Aleksandrom Makedonskim. Hvala unaprijed!

Nema komentara:

Objavi komentar